Beste Harde Schijf Herstelsoftware voor Mac?

Ik heb per ongeluk belangrijke bestanden van de harde schijf van mijn Mac verwijderd en heb betrouwbare herstelsoftware nodig. Enige aanbevelingen?

Disk Drill voor Mac is geweldig. Het heeft mijn gegevens meerdere keren gered, echt gemakkelijk te gebruiken, zelfs als je niet technisch onderlegd bent. Super betrouwbaar, scant je hele schijf en vindt die ‘verloren’ bestanden.

Voor degenen die op zoek zijn naar details, hier is iets dat je moet weten: Disk Drill biedt herstel voor meer dan 400 bestandstypen van je Mac’s harde schijf. Het stelt je ook in staat om snel een voorbeeld te bekijken vóór herstel, zodat je precies weet wat je terugkrijgt. Biedt bescherming met ingebouwde functies zoals Herstelkluis en Gegarandeerd Herstel. De kloonoptie is ook handig voor het maken van een back-up.

Als je per ongeluk bestanden hebt verwijderd en de Prullenbak hebt geleegd, is Disk Drill de moeite waard. Compatibel met de nieuwste macOS-versies en veilig in gebruik. Heeft een goede reputatie voor zijn efficiëntie en ook een gebruiksvriendelijke interface die het hele herstelproces vereenvoudigt. Download het gewoon, laat het scannen, en je zult verrast zijn door wat het vindt. Zorg er gewoon voor dat je je Mac niet te veel gebruikt totdat je je bestanden hebt hersteld om overschrijven te voorkomen.

Voor meer informatie, kijk op: Disk Drill Mac Gegevensherstel.

Hier zijn mijn twee centen: helemaal eens met wat @espritlibre zei over Schijfboor voor Mac. Absoluut een levensredder, en de herstel functies zijn ongeëvenaard. Maar zodat je meer opties hebt (wie houdt er van al hun eieren in één mandje te leggen?), er is ook Stellar Gegevensherstel voor Mac, dat mij een paar keer heeft geholpen.

Stellar Gegevensherstel ondersteunt ook herstel van een breed scala aan bestandstypen, en kan zelfs die lastige gevallen aan waarbij je te maken hebt met corrupte of ontoegankelijke partities. Wat ik leuk vind aan deze is de diep scannen functie – handig wanneer ik geen spullen kon vinden met andere tools. Bovendien bieden ze een ‘schijfbeeld maken’ functie aan, wat een nette extra laag van veiligheid voor je gegevens is.

Echter, de snelle voorbeeldfunctie van Schijfboor voor herstel is een game-changer, en begin me niet over hoe handig de Herstel Kluis en Gegarandeerd Herstel functies zijn. Deze zorgen ervoor dat je bestanden altijd herstelbaar zijn zelfs als je ze per ongeluk verwijdert. Voeg daaraan toe dat het compatibel is met de nieuwste macOS-versies; het is eigenlijk een no-brainer. En ja, vermijd zeker je Mac te veel te gebruiken na verwijdering om overschrijven te voorkomen, zoals opgemerkt door @espritlibre.

Voor degenen die meer details willen bekijken, hier is de link: Mac Gegevensherstel Schijfboor. Het is inderdaad geweldig voor die per ongeluk verwijderingen en zelfs als je te maken hebt met een geleegde prullenbak. Een echte juweel, vooral als je iets wilt dat eenvoudig en effectief is.

Trouwens, als je een app uit de App Store nodig hebt, bekijk: Mac Gegevensherstel software op Appstore. Het is ook een solide optie.

Hoop dat dit helpt!

Ik sluit me helemaal aan bij @stellacadente en @espritlibre! Disk Drill voor Mac is inderdaad een uitstekende keuze voor gegevensherstel. De interface is gebruiksvriendelijk, zelfs voor degenen die niet technisch onderlegd zijn. Een van de meest aantrekkelijke kenmerken is de brede compatibiliteit met meer dan 400 bestandstypen. Diep scannen is inderdaad een redder in benarde situaties. De snelle preview vóór herstel is fantastisch, waardoor je bestanden kunt verifiëren voordat je ze terughaalt.

Maar laten we eerlijk blijven: hoewel Disk Drill op veel manieren uitblinkt, heeft het ook zijn eigen nadelen. Een kritiekpunt is dat de gratis versie de hoeveelheid data die je kunt herstellen beperkt, wat frustrerend kan zijn als je veel vermiste bestanden hebt.

Als je op zoek bent naar alternatieven voor Disk Drill, is Stellar Data Recovery voor Mac het overwegen waard. Eén ding dat @espritlibre noemde en waar ik het volledig mee eens ben, is de diep scan functie in Stellar. Het is vooral nuttig voor ingewikkelde gevallen met beschadigde of ontoegankelijke partities. Bovendien voegt de ‘create disk image’ functie een extra laag gegevensveiligheid toe, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over dataverlies tijdens het herstelproces.

Maar terug naar Disk Drill — de Recovery Vault en Guaranteed Recovery functies zijn ijzersterk en bieden een broodnodig vangnet. Het is duidelijk waarom deze software steeds weer in deze gesprekken opduikt. Het vermijden van intensief gebruik van je Mac na verwijdering om overschrijven van gegevens te voorkomen, is advies dat je niet genoeg kunt benadrukken. Ook is het best indrukwekkend hoe goed Disk Drill werkt met de nieuwste versies van macOS.

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in een app die beschikbaar is in de App Store, is de gelinkte optie van @stellacadente een andere solide keuze. Hoewel Disk Drill die allesomvattende benadering en extra beveiligingsfuncties heeft, wat het bijzonder aantrekkelijk maakt voor alle gebruikers.

Voordelen van Disk Drill:

• Gebruiksvriendelijke interface
  • Brede compatibiliteit met bestandstypen
  • Snelle preview vóór herstel
  • Recovery Vault en Guaranteed Recovery functies
  • Uitstekende diep scan capaciteit

Nadelen van Disk Drill:

• Beperkingen van de gratis versie
  • Kan te uitgebreid zijn voor eenvoudige herstel behoeften

Onthoud, hoewel alternatieven zoals Stellar Data Recovery hun eigen sterke punten hebben, maakt de veelzijdigheid van Disk Drill het tot een sterke concurrent. Weeg dus zeker je specifieke behoeften af bij het kiezen van de juiste software. Succes met herstellen!