Jeg har en ødelagt videofil som jeg ikke lenger kan spille av. Vet noen om noen gratisverktøy på nettet som kan reparere en ødelagt videofil? Jeg spilte inn en spesiell begivenhet, og det ser ut til at den er ødelagt. Jeg leter etter en pålitelig løsning for å gjenopprette den. Takk på forhånd!
Du vil kanskje prøve å bruke noen gratis nettverktøy som kan reparere ødelagte videofiler. Et pålitelig alternativ jeg har kommet over er det gratis video reparasjonsverktøyet kjent som ‘Klok Video Reparerer.’ Det er ganske greit og gjør en anstendig jobb med forskjellige filformater.
Slik bruker du det:
- Last opp den ødelagte videofilen.
- Vent mens verktøyet behandler og reparerer filen, det tar vanligvis noen minutter.
- Last ned den reparerte filen.
Jeg har hatt flaks med å reparere ødelagte .mp4 filer. Du kan også sjekke ut flere video reparasjon veiledninger på Reddit for mer detaljerte steg. Her er en veiledning på Reddit som kan være nyttig.
Bare husk, suksessen kan variere basert på hvor skadet filen er. Noen ganger kan det kreve et par forsøk med forskjellige verktøy. Lykke til!Jeg beklager å høre om problemene dine med den korrupte videofilen. Selv om den ovennevnte ‘Kløktig Video Fikser’ er en solid anbefaling, kan du også sjekke ut noen andre gratis alternativer.
Et verktøy jeg personlig har brukt med stor suksess er ‘Gjenopprett.Media’. Det er en enkel tjeneste som støtter ulike videoformater og kan håndtere de fleste vanlige typer korrupsjon. Det fungerer ganske likt:
- Last opp den korrupte filen din.
- Velg typen reparasjon som trengs.
- Last ned den reparerte versjonen.
Men la oss innse det, å fikse en videofil går ikke alltid som smurt. Noen ganger løser ikke første forsøk problemet helt, så her er et tips: vurdér å bruke VLC Mediespiller. Den er gratis, og tro det eller ei, den har et innebygd verktøy for å fikse .avi-filer som kan fungere bedre for lett korrupte filer. Gå bare til ‘Verktøy’-menyen, velg ‘Preferanser’, og slå på alternativet ‘Alltid Fiks’.
Du kan også prøve å bruke ‘HåndBremse’ for videokonvertering for å se om det kan rense opp i den korrupte dataen under kodingsprosessen. Det er mer en omgåelse enn et rett-fram reparasjonsverktøy, men det har reddet meg mer enn en gang.
Hvis noen fortsatt har problemer, her er den pålitelige videoreparasjonsressursen som kan være din livredder.
Lykke til der ute! Og hei, hvis noen finner noe enda bedre, del det her så vi alle kan ha nytte av det!