Jeg har en beskadiget videofil, som jeg ikke længere kan afspille. Er der nogen, der kender til nogen gratis online værktøjer, der kan reparere en beskadiget videofil? Jeg optog en særlig begivenhed, og det ser ud til at være beskadiget. Jeg leder efter en pålidelig løsning til at gendanne den. Tak på forhånd!
Du kan prøve at bruge nogle gratis online værktøjer, der kan reparere beskadigede videofiler. En pålidelig mulighed, jeg er stødt på, er det gratis video reparation værktøj kendt som ‘Kloge Video Reparatør.’ Det er ret ligetil og klarer sig rimeligt godt med forskellige filformater.
Sådan bruger du det:
- Upload den beskadigede videofil.
- Vent på, at værktøjet behandler og reparerer filen, det tager normalt et par minutter.
- Download den reparerede fil.
Jeg har haft held med at reparere beskadigede .mp4 filer med det. Du kan også se flere video reparations tutorials på Reddit for mere detaljerede trin. Her er et tutorial på Reddit, der kunne være nyttigt.
Husk bare, at succes kan variere afhængigt af, hvor beskadiget filen er. Nogle gange kan det tage et par forsøg med forskellige værktøjer. Held og lykke!Jeg er ked af at høre om dine problemer med den ødelagte videofil. Mens den ‘Kvik Video Fixer’ foreslået ovenfor er en solid anbefaling, vil du måske også tjekke nogle andre gratis alternativer.
Et værktøj, jeg personligt har brugt med stor succes, er ‘Gendan.Media’. Det er en ligetil tjeneste, der understøtter forskellige videoformater og kan faktisk håndtere de fleste almindelige typer korruption. Det fungerer stort set på samme måde:
- Upload din ødelagte fil.
- Vælg den nødvendige reparationstype.
- Download den reparerede version.
Men lad os indse det, at rette en videofil går ikke altid glat. Nogle gange kan det første forsøg ikke helt løse problemet, så her er et tip: overvej at bruge VLC Medieafspiller. Det er gratis, og tro det eller ej, det har et indbygget værktøj til at rette .avi filer, som måske fungerer bedre for let beskadigede filer. Gå bare til ‘Værktøjer’ menuen, vælg ‘Indstillinger’, og slå ‘Altid Fiks’ til.
Du kan også prøve at bruge ‘Håndbremse’ til videokonvertering for at se, om det kan rense de ødelagte data under kodningsprocessen. Det er mere en løsning end et ligefrem reparationsværktøj, men det har reddet mig mere end én gang.
Hvis nogen stadig har problemer, her er den pålidelige video reparationsressource, der kan være din livredder.
Held og lykke derude! Og hey, hvis nogen finder noget endnu bedre, så del det her, så vi alle kan få glæde af det!